Direktlänk till inlägg 20 mars 2012

Hej Directioners!

Av Sophia Broberg - 20 mars 2012 17:46

Hej allihopa! Jag har gjort en egen blogg om One Direction, Och jag verkligen ÄLSKAR ÄLSKAR ÄLSKAR ÄLSKAR ÄLSKAR ÄLSKAR ÄLSKAR ÄLSKAR ÄLSKAR ÄLSKAR ÄLSKAR ÄLSKAR ÄLSKAR ÄLSKAR Ni fåstår JAG ÄLSKAR ONE DIRECTION.. Nu tycker ni att jag är galen va? Bra!  

Hur som helst kommer jag skriva om One Direction väldigt mycket vad dom har gjort den senaste tiden och vad lite om mig vilka saker jag gör med One Direction! :)


Idag så är det Persiskt Nyår. Edit Mobarak alla iranier! Ja. Jag är iranie halv iransk men i alla fall! Idag så fick jag en present av min storasyster. Vet ni vad jag fick? ONE DIRECTION UP ALL NIGHT! Jag vet jag är lite efter men jag typ började gilla dom efter ett halv år dom blev kända..  


Men jag ska dra nu jag skriver mer imorgon!

Caio // Sophia  


 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sophia Broberg - 24 mars 2012 10:43

  Älsklingarna i One Piece        Louis, Finaste   Harry  .  Och hans underbara leende       En av dom finaste bilderna på Zayn          Vackra Liam och hans snygga klädstil         Haha Niall   Snygga Niall      ...

Av Sophia Broberg - 24 mars 2012 10:35


Som rubriken säger jag har inte bloggat för jag har haft ganska fullt upp. Men idag ska jag säga vad jag ska göra o det handlar om One Direction! Först ska jag äta frukost sen ska jag till Kista och köpa kläder med mamma OCH med det är det att jag sk...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards