Alla inlägg den 24 mars 2012

Av Sophia Broberg - 24 mars 2012 10:43

  Älsklingarna i One Piece  


   Louis, Finaste


Harry   Och hans underbara leende  


 

En av dom finaste bilderna på Zayn  


    

Vackra Liam och hans snygga klädstil  


   

Haha Niall   Snygga Niall   


 

I think I'm just die! x_x  


Caio // Sophia   


    

Av Sophia Broberg - 24 mars 2012 10:35

Som rubriken säger jag har inte bloggat för jag har haft ganska fullt upp. Men idag ska jag säga vad jag ska göra o det handlar om One Direction! Först ska jag äta frukost sen ska jag till Kista och köpa kläder med mamma OCH med det är det att jag ska handla gröna o rosa kläder (Harry gillar tjejer i rosa o gröna kläder) ;) Så då ska jag köpa ganska mycket då. Jag ska shoppa med min kompis Bahar hon är också Directioner hon gillar Zayn mest i bandet, hihi :) Men när jag kommer hem ska jag baka muffins och ha choklad galsyr och gör ett 1D av det! :D

Jag har gjort det förra gången men jag kan nt ladda upp det här från mobilen :(


Men nu ska jag gå för att göra i ordning mig. Men ni får gärna ställa massa frågor till mig om One Direction! Tack för att ni tittar på min blogg, Älskar er!  


Caio // Sophia Styles (en av dom) ^^  


    När dom uträddade för Simon Cowell när dom var med i X-factor. När dom slogs ihop i ett band alltså! :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards